• Honorujemy karty:

Zajęcia Enjoy

Trening angażujący o wiele bardziej niż zwykłe zajęcia fitness prowadzone w grupach. Na treningu wykonywane są ćwiczenia wielostawowe, złożone jak, np.: przysiady czy wyrzuty, a wszystko to pod wodzą trenera pokazującego po kolei każdy ruch.

Ćwiczenia wykonywane są w tempie dynamicznej muzyki. Dzięki tym zajęciom delikatnie podkreślimy mięśnie, zadbamy o wzrost kondycji, wytrzymałości, wzrost energii, spalimy nadmiar kalorii oraz poprawimy samopoczucie.

Forma zajęć grupowych na specjalnych rowerach stacjonarnych. Zajęcia prowadzone są w rytm muzyki, w różnych pozycjach na rowerze i ze zmienną intensywnością. Są to zajęcia poprawiające ogólną kondycję organizmu.

Umiarkowana forma aktywności ruchowej, podczas ćwiczeń wzmacniamy wszystkie grupy mięśniowe, poprawia się nasza kondycja i modelujemy swoją sylwetkę.

Trening uderzający w najbardziej problematyczne części naszego ciała takie jak: brzuch, nogi i pośladki. Działo wzmacniająco, ujędrniająco, wspaniale kształtując sylwetkę.

Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem różnorodnych przyborów (stepy, hantelki, gumy), przeznaczone zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych miłośników aktywności fizycznej. Polecany jako uzupełnienie treningu całościowego.

Ćwiczenia ogólnorozwojowe i wysiłek aerobowy w jednym, poprawiający kondycję fizyczną, wytrzymałość, wzmacniający i ujędrniający wszystkie grupy mięśniowe, przyśpieszający proces spalania tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia wykonuje się przy użyciu przyborów (stepów, hantli, turningów, itp.)

Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością kulturystyka oraz instruktor indoor Cycling.

Prowadzi treningi personalne oraz zajęcia grupowe (trening funkcjonalny, Indoor Cycling, Power Pump ). W pracy największą satysfakcję sprawia jej prowadzenie treningu grupowego podczas którego może przekazać swoją energię i wiedzę uczestnikom zajęć.

Profesjonalny i bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha, pośladków i ud. Trening wzmacniający i wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej, powodujący ujędrnienie ciała i lepsze napięcie mięśniowe.

Końcowa część zajęć przeznaczona jest na rozciąganie mięśni, co zwiększy ich elastyczność oraz poprawia swobodę ruchów.

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu, oparty jest na technikach terapeutycznych. Zajęcia te oparte są na ćwiczeniach wzmacniających, elongacyjnych, oddechowych i rozciągających, dzięki któremu zminimalizujesz skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniając mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

Są to zajęcia dzięki którym zadbasz nie tylko o sylwetkę, ale i prawidłową postawę ciała. W efekcie poczujesz się zdrowiej, będziesz lepiej się prezentować i wyglądać.

Forma ruchu wykorzystująca dużą gumową piłkę (ćwiczenia równoważne), to idealna alternatywa dla wszystkich osób chcących połączyć aktywny tryb życia ze świetną zabawą.

Kulisty kształt wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni posturalnych ciała, które odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy. Dzięki temu ciało stanie się silniejsze i smuklejsze.

Niezbędny dla każdego. Poprzez rozciąganie, zwiększamy elastyczność naszych mięśni, a tym samym zwiększamy komfort naszego życia.

Dodatkowym atutem zajęć jest spokojna, klimatyczna muzyka wprowadzająca nas w stan odprężenia.

Zajęcia z wykorzystaniem małej piłki easy ball to doskonale połączenie ćwiczeń wzmacniający i mobilizujących mięśnie całego ciała. Easy ball to trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy.

Obejmuje płynne układy prostych ruchów ograniczonej do minimum choreografii. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko intensywnie ciało, ale pobudzają umysł.

Jest to fantastyczny program zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Trening harmonijnie wzmacniający mięśnie całego ciała, symetryzuje je. Główną jego zaletą jest to, że aktywizuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, mięsnie posturalne i globalne.

Jest treningiem prozdrowotnym. Można nim osiągnąć dowolny cel w zależności od wybory sprzętu i ćwiczeń - np.: zbudować formę przed sezonem narciarskim lub wysmuklić sylwetkę.

W obecnych czasach trening funkcjonalny wskazany jest dla każdego bez względu na wiek i stan zdrowia.

Trener personalny oraz instruktor rekreacji ruchowej ze specjalizacją kulturystyka. Pasjonuje się sportem od najmłodszych lat.

Trenerzy:

PIOTR KRAJEWSKI

Enjoy Fitness

ul. Jana Pawła II 9a,
14-100 Ostróda

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.